Magazine over de grootste wandelvierdaagse ter wereld

De Nijmeegse 4Daagse. Een wandelevenement van wereldformaat. Voor lopers, vrijwilligers en fans is “Vier!” hét magazine dat hen meeneemt in de sfeer van dit unieke evenement. Samen met Stichting DE VIERDAAGSE maken we alweer een aantal jaar het magazine vier! om de betrokkenheid te versterken en het 4Daagse-gevoel te vergroten.


Alle bijna 50.000 deelnemers ontvangen het printmagazine in hun goodiebag. Maar de doelgroep is breder dan dat. Denk aanvrijwilligers, sponsoren en het publiek van betrokkenen en fans.
The walk of the world
We ontwikkelden een vernieuwde bladformule met één duidelijke lijn die doorloopt in de online magazines. Zo ontstond er meer samenhang tussen print en het online magazine en zorgden we voor een betere balans tussen redactie, content en advertenties. De grootse prestatie van ‘The walk of the world’ stond centraal.


Vernieuwde bladformule met persoonlijke touch
Na drie jaar was het tijd voor een opfrisbeurt. We behielden het goede van de eerdere edities, maar sloegen voor de editie van 2025 een meer persoonlijke weg in met het thema 'mijn 4Daagse'. Echte ervaringsverhalen van deelnemers, vrijwilligers en andere betrokkenen staan nu centraal. Dat enthousiasme komt sterk naar voren in tekst en beeld.
Proeven van de 4Daagse-sfeer
Zodra we samen met Stichting DE VIERDAAGSE aan de slag gaan voor de volgende editie, komen we in die unieke 4Daagse-sfeer terecht, onder andere door de fijne en constructieve samenwerking. Voor Gloed is de 4Daagse meer dan wandelen – het is onze bijdrage aan samen beleven, vieren en herinneringen maken. En dat gevoel proef je in elk artikel van Vier!.

